Mindbocentret.
Velkommen i Mindbocentret
Kære Medborger
Velkommen til en ny efterårssæson 2022 og til forårs aktiviteter 2023 i Mindbocentret. Vi glæder os over, at vi endnu en gang kan byde velkommen til en sæson med forskellige aktiviteter til byens borgere.
Centret er et sted, hvor alle er velkommen, og bestyrelsen modtager gerne ideer til arrangementer og nye tiltag.
Der vil være faste aktiviteter hver uge som kan ses længere inde i bladet.
Øvrige arrangementer, så som udflugter og besøg vil blive annonceret særskilt fra gang til gang ved opslag hos købmanden, på Thorsminde bys hjemmeside og evt. ved husstandsomdeling.
Ordensregler
Da vi alle skal kunne nyde at komme i centret er det vigtigt, at i som brugere af centret selv sørger for oprydning og husker at feje og tørre bordene af inden i går hjem.
Bestyrelsen for Mindbo Centret ønsker alle en god sæson.
Aktiviteter i centret
Tirsdag kl. 13.00 – 16.00 Håndarbejde ved Irma Sig
Hver anden onsdag kl. 9.00 – 13.00 Glaskunst ved Anne Kirsten Thorup
Opstart:
Aktiviteterne opstarter tirsdag den 6. september og onsdag den 7. september.
Aktivitetskontingent:
Kontingent for sæsonens aktiviteter er 100 kr.
Sæsonen løber fra september 2022 til og med maj 2023.
Der er sommerferie for aktiviteterne i juni, juli og august.
Hold din næste fest i dejlige lokaler i Mindbocentret
Priser for udlejning:
Fest arrangement (2 dage) kr. 1.800
Arrangement (begravelse, morgensang, generalforsamling o.l.)
leje af sal kr. 500
Større arrangementer med opdækning etc. kr. 1.000
Udlejning sker ved henvendelse til:
Per Mortensen tlf. 29 84 33 66, mail: pmindbo@gmail.com
Info vedr. leje af Mindbo Centret
Lejeren medbringer selv:
- Viskestykker og karklude
- Køkkenrulle – affaldssække – bagepapir – stanniol/folie/plastposer
- Opvaskemiddel
- Hvad man ellers skal bruge
Rengøring/oprydning
Det påhviler lejeren, at rengøre brugt inventar i køkkenet herunder:
- Borde
- Køleskabe
- Glas og porcelæn
- Komfur, ovn, mikroovn, og emhætte
- Kaffemaskine
Ligeledes skal følgende oprydning ske i centret:
- Bordene tørres af (også selvom der har været duge på)
- Stolene stables med 10 stk. i hver stabel på rullevognene
- Gulvet støvsuges
Evt. ødelagt inventar erstattes efter regning/faktura på nyanskaffelse.
Centeret kan arrangere
Forplejning:
I forbindelse med møder eller arrangementer i centret kan bestyrelsen evt. være lejer behjælpelig med levering af øl/vand/kaffe/the og kontakt til leverandør af forplejning
Udlejning af duge:
Centret har velour duge, som vi lejer ud. Dugene fås i følgende farver:
Sort, Créme, grøn, grå, champagne, blå, bordeaux og rød
Pris:
Leje 25 kr. pr. dug
Ødelagte duge 50 kr. pr. dug
Dugene bestilles ved leje af centret.
Mindbo Centrets bestyrelse
Formand: Per Mortensen tlf. 29 84 33 66
Kasserer: Ib L. Hounsgaard tlf. 51 70 28 53
Medlem: Kir Wilhjelm tlf. 28 11 89 93
Medlem: Anna Olesen tlf. 26 54 22 80
Medlem: Irma Jensen tlf 21 59 70 99
Støttemedlem:
Det er vores håb, at byens borgere stadig har lyst til at støtte driften af centret via et støttemedlemsskab – det er et lille beløb men en stor hjælp.
Enlig: 50 kr.
Par: 100 kr.
Beløbet kan indbetales på vedlagte girokort, hos kassereren eller i netbank.
Kære Medborger
En ny sæson er lige på trapperne, og det glæder os, at vi endnu en gang kan byde velkommen til en sæson med forskellige aktiviteter til byens borgere.
Centret er et sted, hvor alle er velkommen, og vi i bestyrelsen modtager gerne ideer til arrangementer og nye tiltag.