
Kom og vær med til en hyggelig Skt. Hans-aften i Thorsminde tirsdag d. 23. juni. 🌸
Fra kl. 17.00 kan der kan købes frankfurtere med brød/kartoffelsalat eller deller med kartoffelsalat samt drikkevarer i havnebaren. 🍴🍻
Kaffe og kage sælges af Børnehaven Krudtuglen.☕️🧁
Vi gentager succesenfra sidste år!
Fra kl. 17.30-19.00 er der fællessang med “Sanglærken” Tina Wiberg.🌟
Hvis vejret tillader det, bliver der børnehygge med skumfiduser over bål.
Ca. Kl. 19.00 holder Jesper fra Fjand Badeby båltale i Den Røde Hal, bålet tændes ummildbart herefter. 🔥
Alle er hjerteligt velkomne til en hyggelig aften i Thorsminde. 🌞